Sundsvalls resa på tapeten idag!



Hejsan !

Jag sitter nu här, nästan nyvaken och nystylad inför dagens bravader. Shit var kul det ska bli! Jag har längtat dom senaste tre veckorna på att få fara ner till Sundsvall. Jag ska förmodligen få lite mer extra pengar av mamma, och om det nu blir så att jag får det så kommer jag att köpa ett par svarta, jopp ni hörde rätt. Trots min svåra beslutsångest så har jag nu bestämt mig för att köpa dom svarta tygskorna. Om jag får extra pengar det vill säga. Jag såg ärven en urläcker tunika/tröja på ginas sida, Det var en vit tunika med texten "i love trees", jag tycker att den är skitfrän, kanske lite halvtöntig men ändå cool. Så om det ser lika snygg ut på galgen som den gjorde på internet så lär den få följa med mig hem idag! :) Outfit bilder kommer senare men jag kan börja att beskriva ändå;




image12



Blekta jeans - Cubus.
Svart t-shirt - JC.
Klocka - nått gammal som vi hade hemma.
Skärp - ?

Skinnjacka - Vila.
Skor - Wedins.
Väska - SK.


Hoppas att ni har en bra dag idag! Jag laddar somsagt upp en massa bilder från idag senare när vi har kommit hem. Ha det braa! 



PUSS / Caroline.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0