allt och lite till.


Hello allihopa!
Kaonvädret har hållit i sig och jag måste ännu en gång säga att jag älskar det!
Idag har studsmattan kommit fram med så jag och lillasyster har haft en hel del kul, det kanske kommer någon bild senare, ser väl. I övrigt så har det varit en kanondag med grillprämiär och mys. Planerna för morgondagen är väl dom att jag, skrutt och syskonen drar på isgalan här i örnsköldsvik. Jag kommer att knäppa en massa kort om kommer att åka ut hit, så fort jag kommer hem! kulkulkul. Och det är även bestämt att nästa söndag så drar vi ner till sundsvall igen, fast denna gång med pappsen. blir förmodligen en och annan klänning inhandlat, är väldans sugen på detdär blommiga linnet ifrån gina som stortsett alla har. Men ändå, det är skitläckert! 
Funderar även på ett par nya ballerinas, mina prickiga börjar nämligen att närma sig sitt slut. Hoppas att dom kan överleva tills dess iallafall. 


 

Ni kan se linnet/linnerna jag pratar om här nedanför.


image74
 

Och jo, jag vet. En väldans slarvig bild. Men orkade inte sitta och redigera allt i PS, så ni får ta det som det kommer! Detta är iallafall dagens önskeoutfit. Ett av linnerna + tights och solglasögon! det känns fräscht och eftersom jag är helt såld på den blommiga trenden så passar dessa kläder perfekt in på mig!
Allt kommer ifrån gina, (det blir mycket sånt när man inte har just den affären här, där jag bor). En snygg väska till och antingen tygskor eller ballerinas, and you're good to go!

Ha det bra! / Kram Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0