huh.


Pappa snart,
Klädsel ;


Chinos - ?
Linne - h&m lr jc.
heels - second hand (bruna med ormskins imitation, to die for!)
Oversize väska - svart, accent.

I övrigt så blir det väl grilla och mysa med familjen, inte hela. Synd men det är som det är. Hoppa enormt mycket studsmatta, trots att min höft inte är i läge för det. Och kanske kolla på någon brasa!
Helt okej kväll alltså. Ska kila iväg och måla naglarna knallrosa eller i någon annan cool färg.
Skriver nått inlägg ikväll / inatt med. Om jag inte har tuppat av pga av alla smällare det vill säga, jag är nämligen livrädd för den skiten.
Ni får ha en underbart bra valborgsmässoafton. För det ska jag ha iallafall! :)

Kram / Caroline.

föresten!
Ni har väl inte missat "valborgsmässoaftons firande på ulvön, på ettan ikväll?"
båten ut till ulvön går nämligen ifrån k-holmen, alltså där jag bor! Så det kan nog bli intressant att se.
Jag tror att det är kl 20.00 på SVT1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0