sminkfria dagen till all ära!

haha, titta vad jag hittade! :)
mitt übersöta hårspänne. Det är precis som en hårnål, fast med en liten silverfjäril på.
Märket? Det har jag inte en blekaste aning om. Förmodligen något finskt eftersom jag har en liten misstanke om det var farmor som gav mig den (dom, det är två st egentligen!) Supersöta nu till sommaren iallafall.


image133



Föresten, idag så hade vi tjejer en såkallad "helt sminkfri dag!" och gud så skönt det kändes att inte måsta vara totalt överspacklad. Fräscht och sommrigt kändes det. Och nu när jag ändå kom in på sommaren så måste jag bara säga att det var 27 grader i solen idag, i NORRLAND ? och nästan 21 grader i skuggan (molnen). Det är sjukt underbart!

Nej, nu tror jag att jag ska sova!
kram / caroline,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0