allt och lite till ?



HEJSAN!


Nej nu måste jag faktiskt skärpa mig. Jag har slarvat igen, hur längesedan är det sen jag skrev ett inlägg? i förrgår eller nåt ? Hmm, iallafall. For till skolan idag och var där typ en lektion innan jag for hem pga av min äckliga huvudvärk. Jag hatar den uppriktigt! Det är typ spänningshuvudvärk och när jag får det så kan jag inte göra nått alls. Jag kan inte ens sova! Usch för det, Sen så har mitt knä börja lagga igen. Och jag blir ännu lessare på det eftersom jag inte kan vara med på idrotten, vilket jag älskar. Så jag ska väl förmodligen in till läkaren och kolla upp. Jag längtar inte ! Men jag ska sluta gnälla nu och försöka skriva nått positivt, jag hade ju några saker i åtanke som te.x; ?

1. Mamma har fått börja på sitt nya jobb, det innebär att jag måste vara barnvakt lite då och då men det är smällar man får ta, jag menar jag är ju faktiskt glad för hennes skull! :)
2. Jag får vara med andreas och josefine (jossan lär väl gå till nån vän) hela kvällen, och det ka´n vara kul, ibland!
3. Jag får ju betaalt för att sitta barnvakt!

Detdär var iallafall tre st positiva saker. Och det är ju bättre än inget iallfall ?

Men nu ska jag gå och förbreda inför middagen.
Ha det bra!
Puss / Caroline. ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0