Depend,




image75

Huh!
Alla har väl ett beroende?
Jag menar alla måste ha ett beroende som ligger på samvetet och gnager.
Jag har haft ganska så många genom åren, men det finns ett som jag varken vill eller kan bli kvitt med!
Och det är dessa fantastiska depend nagellacken. Jag har totalt kärat ner mig i dom. Jag menar ett nagellack som håller i en evighet, som har rätt färg , som känns fräscht och som verkligen piffar upp hela outfiten.
Är det inte dom kraven man vill att ett nagellack ska uppnå?
Och seriöst , 25;- kr ?
Det är ju lixom ingenting för denna fantastiska "flaska" som skapar ett sådant ha begär som jag tycks ha.

Tänkte bara få ur mig lite av min frusturation. 
Slutligen,
Alla ni som inte använder depend nagellacken, BÖRJA! jag garanterar att ni kommer bli nöjda.
nöjd med snygga naglar. Kan man önska sig nått mer?

 
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0