hello mrs krabba.


ojojoj, vilken taskig uppdatering det har varit märker jag. Solen kom ju somsagt och den stannade! Me love a looot <3 hah. Låg och solade på skolan idag, i en si sådär 50 minuter eller nått sånt. Och går in. tittar ner på mina armar och den första tanken som slår mig är "men hello mrs krabba!" Röd var ju bara förnamnet!
Jag gick iallafall och smörjde in lite gammal, Och hederlig hudcremé som jag tack gode gud hade i väskan. Så nu när hettan (kan man skriva så?) har gått ner lite iallfall så har jag blivit lite brun. Det är iallafall en början! :) Och eftersom jag vill vara pepparkaka i sommar så känns det kanon! Hoppas att detta kanonväder fortsätter.

Ha det bra! / Kram caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0