mjo ..


ciao!
var ju somsagt på isgalan idag med syskonen och sara. träffade även elin och amanda där, mys.
Det var überbra (som vanligt) och skitkul! andreas hade det väldans roligt iallafall! Kommer en massa bilder senare, jag tror att jag knäppte en miljon. Minst, hah.
Planerna för morgondagen ser ut som så;

bjästa på morgonen för att höra på när lillasyster sjunger, efter det walters dop.
läsaläsaläsa på till proven på måndag. Har i NO och franska och jag kan ingenting av dom! tragiskt.
efter läxläsningen blir det förmodligen städa eller ngt tråkigt. Eventuellt en tur på studsmattan.

En lite halvrolig dag sådära.

Och om ni har tur så kommer det en outift (ohhh, det börjar hända saker här!) lite senare. Jag har iallafall bestämt att jag ska ha mina bruna pumps som jag köpte second hand för några veckor sen. Pusss på dom! :)

Ni får ha det bra, Kram / Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0