carolines önskelista,


Hejsan!

Här kommer den absolut första önskelistan på wawe.se . Vad tycker ni ? Kommentera,



Jeans - 299 kr.
Tunika - 149 kr.
Scarf  - 69 kr.
Mockasin - 299 kr.
Glasögon pilot - 99 kr.
Träarmband - 69.50 kr.
Silver armband - 79 kr.



image3






Detta skulle vara min absoluta drömoutfit nu i vår. Jag är helt såld på skorna. och tillsammans med resten av kläderna så känns dessa plagg unika. Dom känns ultimata, helt underbara tycker jag! Men det där lilla extra måste nog vara scarfen. Jag är övernaturligt kär i den. Konstigt men sant. Dendär scarfen som man kan köpa överallt. Och då menar jag verkligen överallt med. Jag överdriver inte, inte ett endaste dugg. Jag tycker att den passar till stortsett allting. Om du har som på denna bild, ganska basic färger så blir scarfen som den lilla pricken över i:et. Även skorna är helt underbara tycker jag, det snackas ganska mycket om dom där "kate moss" skorna. Jag äger inte ett par än, men det kommer jag nog att göra innom en snar framtid. Outfiten är helt enkelt underbar. Jag är supersåld på den. Och alla kläderna kommer ifrån ellos.se .




Puss / Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0