lillasyster,


Uppdatering,

lillasyster skulle blondera sitt nästan så svarta hår. Knäppboll som hon nu är för hon var jättefin i sitt mörka hår.
Iallafall så har hon nu avfärgat det, & jag kan tala om för er att det är orange/gult/blont/brunt. MEN som jag skrev så var det bara avfärgning. Nu kommer blekningen, hoppas för hennes skull att det blir fint!
en yttligare uppdatering kommer senare!

kram / Caroline.





 hon vart fräsig i håret. tänk er en blandning mellan pippi & her nilsson.
nej filåt lillasyster, jag skojar bara med dig. det var jättecoolt. hon passar i det, jag är ganska så säker på att jag inte skulle det så jag ska inte säga nått!

kramar . caroline,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0