s-vall.


somsagt sundsvall igår. Håller på att ladda batteriet på kameran så bilder kommer senare. Iallafall. Jag köpte;

t-shirt, batikmönstrad - bikbok
tunika/t-shirt - bikbok
naomi campbell, at night parfym .
Vit blus - cubus
mönstrad väska , skinnimitaton - indiska,
oversize väska - indiska
Leggings, kortare modell - ginatricot.

ganska skaplig shopping, plus en cosmopolitan ifrån ica i älandsbro. men jag är nöjd. iofs så fick jag parfymen av pappa. tackar! 

som jag skrev, bilder kommer senare! 

kram / caroline. 



Uppdatering!


Här kommer bilderna ..


image116

batik mönstrat topp - 149;- kr bikbok.

image117

neon/stjärn mönstrad topp - 199;- kr bikbok.

image118

parfym "naomi campbell" at night - 249;- kr cubus.

image119

vit blus - cubus 149;- kr. 

image120

väska - 50;- kr indiska (nedsatt 200;- kr)

image121

oversize väska - indiska 50;- kr, (nedsatt 300;-kr)

image122

Leggings - ginatricot 99;- kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0